300 słoneczników ma przypominać Amerykanom o wojnie w Ukrainie i sprawić, że temat rosyjskiej napaści nie zniknie całkiem z mediów – również tych społecznościowych. Polską akcję wspierają m.in. spoty oraz filmy publikowane przez influencerów. Za kampanię odpowiada Bank Gospodarstwa Krajowego, a wydano na nią ponad trzy miliony dolarów.
{{current_weather.dt | momentjs( atts.date )}}
{{current_weather.temp | temp}} °{{units}}
{{day.dt | momentjs(atts.date)}}
{{day.temp | temp}} °{{day.temp_min | temp}} °{{units}}
{{current_weather.temp | temp}} °
Humidity: {{current_weather.humidity}}%
Clouds: {{current_weather.clouds}}%
Wind ({{current_weather.wind.deg}}): {{current_weather.wind.speed}}{{units_wind}}
Clouds: {{current_weather.clouds}}%
Wind ({{current_weather.wind.deg}}): {{current_weather.wind.speed}}{{units_wind}}
{{current_weather.desc}}
{{day.dt | momentjs(atts.date)}}
{{day.temp | temp}}°
{{day.temp_min | temp}} °
2 June 2023